English

سریال خانواده دکتر ماهان در مرحله پیش تولید قرار دارد

سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل در مرحله پیش تولید قرار دارد.

سریال خانواده دکتر ماهان در مرحله پیش تولید قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم در مرحله پیش تولید قرار دارد.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی، داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر امیر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو او عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون «دیوار شیشه ای»، «شب می گذرد»، «دولت مخفی»، «رویای گنجشک ها» و «روح اله» را در کارنامه خود دارد.

همچنین وی فیلم های تلویزیونی چون «در همین نزدیکی»، «سکوت خدا»، «راه نجات» را کارگردانی کرده است.

قویدل فیلم «چاقی» را در نوبت اکران دارد.

عوامل سریال «خانواده دکتر ماهان» عبارتند از تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان‌زاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح گریم: مهین نویدی، برنامه ریز: سامرند معروفی، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، دستیار دوم کارگردان: نگار افشار، دستیار سوم کارگردان: محمدرضا جبلی، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه