English

دو کتاب کودک درباره شهدای هسته‌ای منتشر شد

انتشارات کتاب جمکران دو کتاب داستانی کودک را درباره شهدای هسته‌ای کشور منتشر و راهی بازار نشر کرد.

 دو کتاب کودک درباره شهدای هسته‌ای منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، انتشارات کتاب جمکران به تازگی دو کتاب داستانی کودک با عناوین «بابای توی قاب» و «یه بوس خوشمزه» را درباره شهدای هسته‌ای کشور منتشر و راهی بازار نشر کرده است. این دو کتاب درباره شهیدان مصطفی احمدی‌روشن و داریوش رضایی نژاد نوشته شده‌اند.

هر دو کتاب به قلم هدی حشمتیان نوشته و توسط سارا دستمالچیان تصویرگری شده‌اند. مخاطبان اصلی این کتاب ها کودکان گروه سنی ب هستند.

کتاب اول، «بابای توی قاب» نام دارد که درباره شهید مصطفی احمدی روشن است. این کتاب با ۱۶ صفحه و قیمت ۳ هزار تومان چاپ شده است.

کتاب دوم هم «یه بوس خوشمزه» نام دارد و درباره خاطره شهید داریوش رضایی نژاد نزد فرزندش آرمیتا است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

از آن وقت همیشه دیگران از من سوال می کنند. وقتی درباره آن روز حرف می زنم، گلویم درد می گیرد. نمی توانم حرف بزنم و فقط دوست دارم نقاشی بکشم. الان هم یک نقاشی کشیدم که مامان تویش جیغ می زند. الان کلی آدم توی خانه ما جمع شده اند. حتما دوباره می خواهند بگویند: «می شه از اون روز برامون بگی؟» و شروع کنند از همه چیز چیلیک چیلیک عکس بگیرند؛ از در و دیوار خانه و حتی مداد رنگی هایم و نقاشی هایم. مخصوصا این پری دریایی که تازه کشیدم. اولش می خواستم خودم را بکشم. همین جوری که هستم؛ با چشم و دهن. جای دماغ هم که هنوز خیلی خوب بلد نیستم بکشم یک نقطه بگذارم و بعد هم دست و پاهایم را بکشم. بعدش با خودم فکر کردم، خودم را شبیه پری دریایی ها بکشم.

این کتاب هم با ۱۶ صفحه و قیمت ۳ هزار تومان چاپ شده و به تازگی به چاپ دوم رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه