English

داعش انگیزه نگارش گفتمان برتر شد

نویسنده کتاب گفتمان برتر گفت: با توجه به اینکه داعش و تکفیری‌ها به اسم اسلام به دست به خشونت می‌زنند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش کنند، گفت: کتاب «گفتمان برتر» را در راستای معرفی اسلام ناب محمدی(ص) نگاشتم.

داعش انگیزه نگارش گفتمان برتر شد

به گزارش خبرگزاری موج، کتاب «گفتمان برتر» اثری از گلناز معینی درباره نحوه برخورد با دیگران از منظر قرآن، پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) است که اخیراً توسط انتشارات مؤسسه تدبر در قرآن منتشر شد.

گلناز معینی در معرفی این کتاب گفت: کتاب «گفتمان برتر» دارای سه فصل شامل «لزوم شناخت دشمن و نحوه برخورد با آن‌ها از منظر قرآن»، «لزوم شناخت دشمن و نحوه برخورد با آن‌ها در سخن و روش پیام(ص)» و شناخت دشمنان ائمه(ع) و بیان روایاتی از شیوه برخورد با مخالفان» است که در مجموع در 160 صفحه تدارک دیده شده است.

وی درباره منابع و شیوه پرداخت به مباحث کتاب گفت: برای نگارش این کتاب ابتدا از قرآن و بعد از کتب روایی و نیز تفاسیر متقدم و متأخر استفاده کردم. در برخی موارد نیز از ظاهر آیات برداشت‌ کردم و به تکمیل مباحث پرداختم.

معینی درباره انگیزه نگارش این کتاب گفت: با توجه به اینکه داعش و تکفیری‌ها به اسم اسلام دست به خشونت می‌زنند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش کنند، تصمیم به نگارش پایان‌نامه‌ای در این زمینه گرفتم تا در حد بضاعت بتوانم اسلام مدنظر قرآن و عترت را به جوانان و سایر مردم معرفی کنم. پس از پرداخت پایان‌نامه تصمیم به نگارش کتابی در همین زمینه گرفتم.

جهت تهیه این کتاب به سایت book-tadabbor.ir مراجعه و یا با شماره 09332514612 و  تماس 05138552408 حاصل فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی