English

آغاز ثبت نام فیلم‌های ایرانی در جشنواره جهانی فیلم فجر از شنبه

فیلمسازان ایرانی متقاضی شرکت در بخش های مختلف سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند از روز شنبه ۴ آذر ماه نسبت به ثبت نام آثار خود اقدام کنند.

آغاز ثبت نام فیلم‌های ایرانی در جشنواره جهانی فیلم فجر از شنبه

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه دایمی جشنواره جهانی فیلم فجر که از دهم اردیبهشت ماه ۹۶ یعنی ۲ روز پس از پایان جشنواره سی و پنجم کار خود را آغاز کرده است، فراخوان جدید خود را از اول نوامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آبان ماه ۹۶) روی سایت جشنواره منتشر کرده است.

مراحل ثبت نام فیلم های خارجی بر اساس آیین نامه از اول نوامبر آغاز شده و تا اول مارس ۲۰۱۸ (۱۰ اسفند ماه ۹۶) ادامه خواهد داشت. این فراخوان تاکنون با استقبال از سوی شرکت های معتبر تهیه و پخش بین المللی روبرو شده است و طی ۲۰ روز از اعلام فراخوان، ۶۸۲ فیلم از سی و پنج کشور برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده اند که از این میان، بیش از ۳۰۰ عنوان، فیلم بلند داستانی هستند.

تاریخ آخرین مهلت دریافت آثار در دفتر جشنواره نیز ۵ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفندماه ۹۶) تعیین شده است.

متقاضیان ایرانی نیز می‌توانند از روز شنبه ۴ آذر نسبت به ثبت نام آثار خود اقدام کنند.

جشنواره جهانی فیلم فجر در دوره قبلی، میزبان بیش از یکصد و پنجاه اثر سینمایی، پنجاه نشست علمی و آموزشی و بیش از سیصد و پنجاه مهمان خارجی از میان فیلمسازان، مدیران جشنواره های معتبر و خریداران و پخش کنندگان از پنج قاره بود.

سی و ششمین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۷ از تاریخ  ۱۹ تا ۲۷ آوریل (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه