English

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد:

۴۲۱ مجتمع و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور وجود دارد

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به وجود 421 مجتمع و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: پنج خانه فرهنگ دیجیتال در گام نخست با این مجموعه همکاری خواهند کرد.

421 مجتمع و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، مرتضی موسویان در مراسم امضای تفاهمنامه مشترک بین زیست بوم درسا و مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع همکاری در توسعه و ارتقای کسب و کارهای فرهنگی دیجیتال در شبکه ملی فرهنگ افزود: همکاری مشترک این دو مجموعه سبب تولید محتوای فرهنگی دیجیتال مناسب سن کودکان خواهد شد زیرا زیست بوم درسا در زمینه کودک محتواهای قابل اعتنایی تولید کرده است.

وی همچنین به وجود 421 مجتمع و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور اشاره کرد و ادامه داد: پنج خانه فرهنگ دیجیتال در گام نخست با این مجموعه همکاری خواهند کرد و تلاش می شود این همکاری ها در کل کشور ادامه یابد.

موسویان خاطرنشان ساخت: همکاری نزدیک مرکز رسانه های دیجیتال و زیست بوم درسا به تولید محتواهای مطمئن برای کودک منجر خواهد شد.

مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا نیز در این مراسم گفت: همکاری با مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منجر به تحولی خوب در بخش تولید محتوای مناسب کودک خواهد شد.

عباس محمدخانی افزود: امضای این تفاهمنامه اتفاق مبارکی در بخش کودک و برای همه کشور رقم خواهد زد.

یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از روز شنبه بیستم آبانماه در محل مصلی تهران به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه