English

جشنواره عکس و کارتون برگزار می شود

جشنواره خودرو نما در دو بخش عکس و کارتون برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی امسال آثار خود را به سایت جشنواره ارسال کنند.

جشنواره عکس و کارتون برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه جشنواره عکس و کارتون خودرو نما در رشته عکس مسعود زنده روح کرمانی، مجتبی آقایی و جاوید نیکپور و در رشته کارتون کامبیز درم بخش، مسعود شجاعی طباطبایی و بهرام عظیمی را به عنوان هیات انتخاب و داوری آثار این جشنواره معرفی کرد.

این جشنواره در دو بخش عکس و کارتون برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره ارسال کنند.

رشته عکس در دو بخش حرفه ای و مردمی برگزار می شود که در بخش حرفه ای تمامی عکاسان و علاقمندان می توانند آثار خود را بر اساس موضوعات فراخوان، به صورت تک عکس و همچنین مجموعه ارسال کنند. در بخش مردمی رشته عکس شرکت کنندگان فقط می توانند پنج تک عکس را مطابق با قوانین فراخوان ارسال کنند.

در رشته کارتون تمامی هنرمندان کارتونیست و علاقه مندان، مطابق با موضوعات فراخوان می توانند حداکثر ۵ اثر را به صورت دیجیتال برای جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره «خودرو نما» فریبا اباذری و مدیر اجرایی جشنواره اعظم صباغ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه