English

نمایش فیلم کوتاه یک روز بعد در جشنواره‌ای در شیلی

فیلم کوتاه داستانی یک روز بعد به کارگردانی احسان همتی در بخش مسابقه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب در شیلی به نمایش درمی‌آید.

نمایش فیلم کوتاه یک روز بعد در جشنواره‌ای در شیلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه داستانی «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی و تهیه‌کنندگی طیبه فلکیان در بخش مسابقه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب در شیلی به نمایش درمی‌آید.

همتی که در ژانر سایکودرام فیلم «P.T.S.D ۱۱» را در کارنامه خود دارد به روایت داستان یک خانواده در فیلم «یک روز بعد» می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «فرهاد پس از بازگشتن از ماموریت چندین ماهه خود متوجه می‌شود که دوست صمیمی‌اش فوت کرده و در وصیت نامه‌ای تمام اموالش را به دختر او بخشیده است. او که به‌دنبال فهمیدن حقیقت است درگیر اتفاقاتی جدید می‌شود.»

عوامل این فیلم ۲۰ دقیقه‌ای عبارتند از کارگردان: احسان همتی، نویسنده: نیما رحیم‌پور، کیوان تقیه، بازیگران: سیامک مظفری، لیلا بارگاهی، یسنا جلالی، مدیر فیلمبرداری: آیین ایرانی، تدوین: امیر احمدی، طراح صحنه و لباس: رضا قادری، صدابردار: جمال دهقان، صداگذار: مهدی تنگستانی، طراح گریم: ارسلان امیری، تهیه‌کننده: طیبه فلکیان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی