English

آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی آپاندیس

فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی از ۲۲ آذر ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی آپاندیس

به گزارش خبرگزاری موج، مقصود جباری تهیه کننده سینما گفت: فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی که از جشنواره فیلم مونترال کانادا جایزه بهترین فیلمنامه در بخش اصلی را گرفته است از ۲۲ آذر ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه «آپاندیس» در گروه سینمایی آزاد اکران شود، بیان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط و مشکلاتی که در حوزه پخش و اکران وجود دارد، ترجیح دادیم فیلممان تا قبل از پایان سال جاری نمایش داده شود.

این تهیه کننده تاکید کرد: هرچند اکران در گروه آزاد ایده آل من نبود، اما مجبور شدم تا در چنین شرایطی فیلم را اکران کنم، چراکه سال ۹۷ باز هم به حجم فیلم های باقیمانده پشت صف اکران اضافه می شود و بی شک فرصت کمتری برای اکران «آپاندیس» پیش می آید.

جباری با بیان اینکه ۴۰ فیلم از سال های قبل منتظر اکران مانده اند، گفت: شرکت پخش این فیلم «نسیم صبا» است که برنامه هایی را برای تبلیغ و اکران در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی آپاندیس

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی و سیمون سیمونیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه