English

رئیس مؤسسه غدیر شناسی:

مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید» برگزار می شود

رئیس مؤسسه غدیر شناسی از برگزاری مسابقه کتاب خوانی خبر داد و گفت: نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه 97 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام خواهد شد.

مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مؤسسه غدیر شناسی، آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید» در تاریخ 17 اسفند 96 خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش (حضوری و مجازی) برگزار می گردد و منبع این مسابقه از کتاب "شیعه پاسخ می گوید"  تألیف مرجع عالی قدر، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله العالی) می باشد.

اهداف برگزاری مسابقه کتاب خوانی

وی در خصوص اهداف این طرح بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، پاسخگویی به 10 شبهه اعتقادی، ترویج فرهنگ کتاب خوانی، افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به شبهات، اهتمام به اصل "وحدت اسلامی" و همدلی بین مسلمانان است.

زمان برگزاری مسابقه

آیت الله سعید شاه آبادی فرصت شرکت و ثبت نام در مسابقه را تا 22 بهمن اعلام کرد و افزود: زمان برگزاری مسابقه 17 اسفند 96 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) می باشد . وی همچنین با توصیه به شرکت کنندگان عزیز مبنی بر تهیه کتاب از سایت مؤسسه به صورت فایل پی دی اف، خاطر نشان کردند که در صورتی که تهیه کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی بخواهید، به قیمت 10000 تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در هر نقطه کشور قرار خواهد گرفت.

مزایای گروهی شرکت کردن در مسابقه

رئیس مؤسسه غدیرشناسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه عنوان کرد: ثبت نام گروهی به ثبت‌نام‌هایی گفته می‌شود که حداقل 110 نفر توسط یک نهاد رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت‌نام و حضور در مسابقه نمایند.

نهادهایی از قبیل: وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، ادارات دولتی، عقیدتی سیاسی نهادهای نظامی، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سمن‌ها (تشکل های مردم‌نهاد)، هیئات مذهبی شرکت‌کنندگان گروهی محسوب شده و این افراد دوبار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

زمان اعلام نتایج

نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه 97 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی