English

مسعود رایگان راوی مجموعه هزار داستان شد

مسعود رایگان راوی چهل و یکمین برنامه از فصل دوم هزار داستان می شود.

مسعود رایگان راوی مجموعه هزار داستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود رایگان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون امشب سه‌شنبه 9 آبان ماه در چهل و یکمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از دختری می‌گوید که یک شبانه‌روز روی تخته سنگی وسط رودخانه دز گیر افتاده بود.

مسعود رایگان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسر رویا تیموریان است. او دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

او بازیگری را از کودکی و با پرده‌خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده و بعدها در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت.

مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به دعوت وحید موسائیان به ایران بازگشت و در فیلم خاموشی دریا بازی کرد. نام مسعود رایگان با فیلم «خاموشی دریا» بر سر زبان‌ها افتاد، اما «خیلی دور، خیلی نزدیک» او را به شهرت رساند، به طوری که جایزه جشن خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. او همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شد. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «برلین منفی ۷» شد.

رایگان همچنین در سریال‌های پرمخاطبی همچون «مدار صفر درجه»، «نفس»، «معمای شاه»، «سقوط یک فرشته»، «خسته‌دلان»، «در مسیر زاینده‌رود»، «شمس‌العماره» و.. و سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» به ایفای نقش پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه