English

ساخت فیلم سینمایی واسطه به زودی

فیلم سینمایی واسطه نخستین اثر سینمایی آرش لاهوتی است به زودی با تکمیل لیست عوامل و بازیگران وارد مرحله تولید می‌شود.

ساخت فیلم سینمایی واسطه به زودی

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی واسطه نخستین اثر سینمایی آرش لاهوتی است که به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان به زودی با تکمیل لیست عوامل و بازیگران وارد مرحله تولید می‌شود.

فرشاد محمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، شهرام خلج به عنوان طراح چهره‌پردازی و فاضل ژیان به عنوان طراح صحنه و لباس به تازگی به این پروژه پیوسته‌اند.

فیلمنامه واسطه را آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی به صورت مشترک نوشته‌اند و شهنام شهباززاده مجری طرح این پروژه است.

فرشاد محمدی فیلمبردار مطرح سینماست که به عنوان مدیر فیلمبرداری در آثاری همچون «امکان مینا» (1394)، «رگ خواب» (1394)، «نیمه شب اتفاق افتاد» (1394)، «رخ دیوانه» (1393)، «مستانه» (1393)، «نهنگ عنبر» (1393)، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» (1392)، «یک سطر واقعیت» (1390)، «کوچه‌ی ملی» (1389)، «آل» (1388)، «آناهیتا» (1387)، «در میان ابرها» (1386)، «ریسمان باز» (1386)، «حس پنهان» (1385) و «از دوردست» (1384)، حضور داشته‌است.

او نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری در دوره سی‌وچهارم جشنواره فیلم فجر برای فیلم «امکان مینا» (1394) و نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌برداری در دوره سی‌ویکم جشنواره فیلم فجر برای فیلم «برلین 7-» (1390) را در کارنامه دارد.

شهرام خلج نیز از چهره‌پردازان شناخته شده سینماست که از مهم‌ترین کارهایش می‌توان به طراحی چهره‌پردازی فیلم «ایستاده در غبار» اشاره کرد.

فاضل ژیان طراح صحنه و لباس فیلم «واسطه» نیز در آثاری همچون «ترانه کوچک من»، «خنده در باران»، «یک گزارش واقعی»، «طبقه سوم»، «تمرین برای اجرا»، «باغ فردوس 5 بعد از ظهر»، «کاغذ بی‌خط» به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه