English

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

با حکم سیدعباس صالحی، محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، جوادی با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به سمت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده است.

در حکم صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است:«نظر به مراتب علمی و سوابق فرهنگی و مطالعاتی ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای ارزشمند، فرهیخته و صاحب‌نظر در زمینه احیا و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی – ایرانی، برنامه‌ریزی در جهت تولید، توسعه و ترویج فرهنگ مکتوب  و پژوهش‌های فرهنگی، حمایت از حقوق نویسندگان و اهل قلم و ناشران و روزآمد ساختن فعالیت‌های حوزه اندیشه و چاپ و نشر موفق و مؤید باشید.»

پس از انتصاب سیدعباس صالحی، معاونت پیشین فرهنگی این وزارتخانه، به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی که مدیر دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی است، تا کنون سرپرستی این معاونت را عهده‌دار بود.

در معرفی محسن جوادی آمده استمحسن جوادی عضو هیات علمی دانشکده الهیات قم با مرتبه استادی است. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس در رشته فلسفه و حکمت متعالیه گرفته است. همچنین کارشناسی ارشد الهیات؛ فلسفه و کلام اسلامی دارد. جوادی در زمینه‌های فلسفه اسلامی، فلسفه اخلاق و کلام اسلامی صاحب تخصص است و از این رو در فرااخلاق، فلسفه غرب، اخلاق و فلسفه اخلاق سابقه تدریس دارد. کتاب‌های «مساله باید و هست»، «درآمدی بر خداشناسی فلسفی» و «نظریه ایمان» از آثار او هستند. جوادی همچنین «دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» بوده است.

مسوول روابط بین‌المللی دانشگاه قم، مدیر گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبیر کنفرانس بین‌المللی فلسفه دین، دبیر کنفرانس بین‌المللی شهید بهشتی،  سردبیر مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی، عضو هیات امنای دانشگاه ادیان و ... نیز بخشی دیگر از  سوابق معاون جدید فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی