English

در دومین هفته از برنامه فیلمکوتا؛

«میراث من آواز» نقد و بررسی می شود

در دومین هفته از برنامه فیلمکوتا «میراث من آواز» به کارگردانی فاطمه موسوی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«میراث من آواز» نقد و بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، روز شنبه ۶ آبان در دومین هفته از ۱۶ هفته برنامه فیلمکوتا، «میراث من آواز» به کارگردانی فاطمه موسوی با حضور مهدی باقری مستندساز و داوود فتحعلی بیگی کارشناس تئاتر و رئیس کانون نمایش های سنتی ایران ساعت ۱۹ در کافه گالری آس نمایش داده خواهد شد.

در این جلسه که ورود عموم به آن آزاد و رایگان است پس از گفتگو با کارگردان، فیلم نمایش داده‌شده توسط کارشناسان حاضر در جلسه نقد و بررسی خواهد شد.

این رویداد که هر شنبه به مدت ۱۶ هفته برگزار می شود اولین نشست خود را با نمایش سه فیلم «سوزن»، «آنچه می ماند» و «بارون درخت نشین» از آناهیتا قزوینی زاده آغاز کرد و در هفته های پیش رو به نمایش، نقد و بررسی فیلم هایی از کاوه سجادی حسینی، سهیلا گلستانی، مرتضی فرشباف، عباس نظام دوست و... می پردازد.

عوامل «فیلمکوتا» عبارتند از سینا محمدیان تهیه کننده، گروه هنری پژواک مدیر اجرایی و تبلیغات، بنیامین بهادران مشاور هنری، علی زمانی مشاور اجرایی، تانیا یزدانی مشاور رسانه، علی پوراسد کارگردان مستند، رضا فرزان یار طراحی گوشه گرافیست، گروه آکولاد موسیقی، علیرضا محسنی موشن گرافیک، محمدرضا محمدیاری و یاسمین صفاریان عکاس.

کافه گالری آس در خیابان شریعتی، بعد از پل رومی، جنب بانک پارسیان، شماره ۱۸۳۱ واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی