English

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی سروستان از هفته جاری

سری جدید برنامه تلویزیونی سروستان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی از هفته جاری روی آنتن می‌رود.

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی سروستان از هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما با اشاره به روند تولید برنامه‌های شبکه اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه و برنامه‌سازی در آن، دیده شدن استان‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در جای جای ایران وجود دارد اما هنوز به خوبی دیده نشده‌اند یا بسترهای مورد نیاز برای ظهور و بروز آنها فراهم نشده است.

وی افزود: برنامه تلویزیونی سروستان از همین دست موارد به شمار می‌رود که با حضور نمایندگان مردم شهرها و روستاهای مختلف کشورمان، به بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف می‌پردازد.

وی یادآور شد: در این دوره هم از نمایندگان مردم در قوه مقننه دعوت می‌شود با حضور در استودیوی زنده برنامه، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در مورد استفاده صحیح از ظرفیت‌های موجود بپردازند و خواسته‌های مردمی را از مسئولان دولتی مطالبه کنند.

قاسمی تصریح کرد: دعوت از مسئولان استانی برای حضور در برنامه یا ارتباط تلفنی با آنها، از دیگر بخش‌های «سروستان» به شمار می‌رود چراکه معتقدیم رسانه ملی باید بازتابی از نظرات و آرای مختلف بوده و خدمات و تلاش‌های صورت گرفته را هم به بهترین وجه منعکس کند ضمن اینکه حضور همزمان نمایندگان مردم و مسئولان دولتی در یک برنامه تلویزیونی، زمینه‌ساز درک بهتری از مشکلات و مسائل پیش رو و راهکارهای رفع معضلات خواهد بود.

مدیر شبکه «شما» با اشاره به بازتاب‌های مثبت برنامه «سروستان» در بین سایر برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد: سعی داریم در سری جدید، از نظرات مخاطبان در بهبود روند برنامه و انجام گفتگوهای کارشناسی‌تر و مفیدتر بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه