English

پخش مجموعه عروسکی سوغات جنگل از نیمه اول آبان

مجموعه عروسکی سوغات جنگل چندی پیش در لوکیشنی واقع در شهرک سینمایی غزالی کلید خورد و در حال حاضر مراحل تصویربرداری و تدوین را برای پخش از شبکه دو سیما پشت سر می گذارد.

پخش مجموعه عروسکی سوغات جنگل از نیمه اول آبان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سوغات جنگل به تهیه کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی در ۱۲۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای با هدف ایجاد سرگرمی و ایجاد بستری آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید می شود تا در نیمه اول آبان روانه آنتن شود. این مجموعه عروسکی سعی کرده با نگاهی طنز به دغدغه های خانواده ها و کودکان بپردازد.

امیر سلطان احمدی که شهرت اش بیشتر به واسطه عروسک گردانی «پسرعمه زا» بوده است کارگردانی هنری و داریوش کفایی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)، نیوشا صدر و امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی و ورزش به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مسأله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است... .

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از: مجری طرح: علی عبدالرحمن، مدیر تولید: مرتضی افضلی، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، صدابردار: فرهاد امامی، تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی، جلوه های ویژه: یونس محمدی، طراح صحنه و دکور: امیر بنایی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح گریم: حمید پور سیفی و آهنگساز: کیوان کیارس.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی