English

برگزاری سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک

شب شعر آیینی بر آستان اشک همزمان با فرا رسیدن ماه صفر با حضور برجسته‌ترین شاعران آیینی در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می‌شود.

برگزاری سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک

به گزارش خبرگزاری موج، چهارمین سال سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک همزمان با فرا رسیدن ماه صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(علیه السلام)، برگزار می شود.

محمد میثم میثمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگ سرای اندیشه از چهارمین دوره سوگواره شعر آیینی «بر آستان اشک» در ماه صفر  خبر داد و افزود: همزمان با فرارسیدن ماه صفر چهارمین سال ویژه برنامه سوگواره شعر آیینی برآستان اشک - شب‌ شعر و مرثیه خوانی هم نوا با کاروان اسرای کربلا - به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) روز چهارشنبه سوم آبان مصادف با ۵ صفر ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که با اجرای محمود حبیبی کسبی همراه است، محمد علی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، محمد سهرابی، احمد بابایی، هادی جانفدا، قاسم صرافان، محمد مهدی سیار، میلاد عرفانپور به شعرخوانی و محسن عرب خالقی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

گفتنی است سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک هر ساله همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در ایام محرم و صفر برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه