English

اجرای نمایش سیاوش در آتش در پردیس تئاتر تهران

نمایش «سیاوش در آتش» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مجید علم‌بیگی به صحنه پردیس تئاتر تهران می آید.

اجرای نمایش سیاوش در آتش در پردیس تئاتر تهران

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش «سیاوش در آتش» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مجید علم‌بیگی از فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه در تماشاخانه استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

این نمایش برگرفته از قصه سیاوش شاهنامه است. سیاوش وقتی در ایران به دنیا می‌آید بلافاصله توسط رستم به زابلستان می‌رود و آموزش پهلوانی می بیند. در جوانی به ایران بر می‌گردد و به کاخ پدر (کیکاووس شاه) می رود. سودابه مادر خوانده سیاوش عاشق او می شود و ...

در نمایش «سیاوش در آتش» محمد چاپاریان، احمد داودی، مریم رادپور، بهمن روزبهانی، مریم عسگری، مجید علم بیگی، حسن قدیمی ایفای نقش می کنند و آرزو احمدیان، طهور ازهدی، علیرضا اسدالهی، محمدحسین آذرگون، فرشید جوادی، محسن شاهب، صذف کشوری، زینب السادات میری، علی وارسته جونوشی در گروه حرکت نمایش هستند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به طراح حرکت: داود اسدالهی طراح صحنه و لباس: وحید لاری آهنگساز: رامین شاهین‌کار، طراح نور: پدرام رضوانی، آواز: حامد زهیری، ‌نوازنده: علی اسدی، دستیار کارگردان: حسن قدیمی، منشی صحنه: مریم بهزادفر، مدیرتولید: محمد جواد یعقوب‌زاده اشاره کرد.

نمایش «سیاوش در آتش» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مجید علم‌بیگی از فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه در تماشاخانه استاد رشیدی و در ساعت ۱۹:۳۰ اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی