English

برگزاری دومین دوره مسابقه ملی آیین مقتل خوانی

دومین دوره مسابقه ملی «آیین مقتل خوانی» در ۲ گروه کودک و نوجوان و بزرگسال، ۲۹ مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره مسابقه ملی آیین مقتل خوانی

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، دومین دوره مسابقه ملی «آیین مقتل خوانی» با هدف ارتقای فرهنگ عاشورایی و آشنایی نسل امروز با متون کهن و مستند قیام عاشورا و کاهش انحراف در انتقال پیام های واقعی به نسل جدید در ۲ گروه کودک و نوجوان و بزرگسال  ۲۹ مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. شرکت کنندگان این مسابقه ابتدا با حضور در کارگاه آموزشی شنبه ۲۹ مهر ساعت ۹ الی ۱۷ مباحثی چون فن بیان، حماسه خوانی، شعرخوانی، آشنایی با مقتل و مقتل خوانی را آموزش دیده و سپس دوشنبه یکم آبان ساعت ۱۹ تا ۱۴ در بخش نیمه نهایی با حضور داوران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین مراسم اختتامییه مسابقه ملی «آیین مقتل خوانی» چهارشنبه ۳ آبان ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار و از برگزیدگان راه یافته به دوره نهایی تقدیر می شود.

حجت الاسلام حاج حسین فتحی، حاج رحمان نوازی، شهرام گیل آبادی، محمدالسادات اخوی، سید مصطفی موسوی و حامد جوادزاده به عنوان داوری این مسابقه را برعهده دارند.

سال گذشته اولین دوره مسابقه ملی «مقتل‌خوانی» با هدف ارتقای انگیزه متن‌خوانی و کتاب‌خوانی در حوزه مذهبی و آئینی و کاهش انحراف در انتقال پیام های واقعی به نسل جدید با ۱۲ برگزیده برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی