English

علی ضیا:

ترامپ از نظر اخلاقی و روانی مشکل دارد

علی ضیا در واکنش به اهانت‌های ترامپ گفت: فارغ از بی‌احترامی و بی‌ادبی‌های آقای ترامپ، این فرد خود، هم از نظر اخلاقی و هم روانی مشکل دارد.

ترامپ از نظر اخلاقی و روانی مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علی ضیا مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» در خصوص اهانت‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به مردم ایران گفت: پیش از این هم رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل حرف‌های خلاف واقعی درباره ایران بر زبان آورده بود. هیچ یک از این حرف‌ها و اهانت‌ها تأثیری بر مردم ما ندارد و اتفاقاً همبستگی و یکپارچگی ایرانیان را بیشتر می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: از روز گذشته که رئیس‌جمهور آمریکا آن اظهارات سخیف را بر زبان آورده، بسیاری از ایرانیان عکس‌ پروفایل شبکه‌های اجتماعی و صفحه‌های شخصی خود را به خلیج فارس و نقشه ایران تغییر داده‌اند.

مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» اظهار داشت: این یکدست بودن و وحدت بین همه مردم ایران جریان دارد. ورزشکاران، هنرمندان و تمامی صنوف و مردم در هر جایگاهی که باشند، پای این وحدت ملی ایستاده‌اند.

ضیا اظهار کرد: فارغ از بی‌احترامی و بی‌ادبی‌های آقای ترامپ، این فرد خود، هم از نظر اخلاقی و هم روانی مشکل دارد.

این مجری تلویزیون در پایان، درباره تحریف نام تاریخی خلیج فارس از سوی ترامپ خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهورهای پیشین آمریکا، به ایرانی بودن خلیج فارس اذعان کرده‌اند و آن را با عنوان «Persian Gulf» خطاب کرده‌اند؛ اما گویا آقای ترامپ در جریان این موضوع نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه