English

نقد فیلم سینمایی مالاریا در فرهنگسرای ارسباران

«مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی یکشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

نقد فیلم سینمایی مالاریا در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران، نقد و بررسی می‌شود.

«مالاریا» روایت داستان یک دختر و پسر است که در تهران گردی های خود با یک گروه موزیک خیابانی آشنا می شوند. این آشنایی اتفاقاتی را رقم می زند که پایان هولناکی دارد.

«مالاریا» تاکنون در ۲۸ جشنواره بین‌المللی معتبر شرکت و تاکنون ۸ جایزه خارجی بعنوان بهترین فیلم (چهار جایزه)، بهترین کارگردانی(۲ جایزه)، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن دریافت کرده است. اولین حضور بین‌المللی «مالاریا» در بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۶ بوده و سپس با شرکت در بخش مسابقه سی و دومین دوره جشنواره ورشو جایزه بزرگ این جشنواره را دریافت کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ نیز از پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی داکا، بنگلادش جایزه بهترین کارگردانی و نیز جایزه بهترین فیلم را از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های ژنو سوئیس دریافت کرده است.

فیلم سینمایی مالاریا

پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان، مسعود ردایی تهیه کننده، جواد طوسی منتقد و جمعی از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان چهارصد و پنجاهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. ‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی