English

آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی اشنوگل

تهیه‌کننده سینما گفت: در حال رایزنی برای اکران «اشنوگل» در اواخر آبان و همزمان با هفته بسیج هستیم.

آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی اشنوگل

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «اشنوگل» گفت: تمایل داشتیم همزمان با هفته دفاع مقدس فیلم را اکران کنیم که محقق نشد؛ اکنون در حال رایزنی برای اکران «اشنوگل» در اواخر آبان و همزمان با هفته بسیجهستیم.

این تهیه‌کننده درباره زمان اکران «قرارمون پارک شهر» بیان کرد: با توجه به ازدحام اکران‌ها تا به امروز موفق به اکران این اثر نشدیم؛ اما سعی می‌کنیم این فیلم نیمه دوم سال به سینماها بیاید.

گفتنی است؛ در قصه «اشنوگل» آمده است:

یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است... 

در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.

فیلم سینمایی اشنوگل زمان اکران

همچنین؛ «قرارمون پارک شهر» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه