English

در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود؛

نمایش اسطوره می شوم به کارگردانی رویا نونهالی

نمایش «اسطوره می شوم» به کارگردانی رویا نونهالی از ۱۳ مهرماه اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

نمایش اسطوره می شوم به کارگردانی رویا نونهالی

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش «اسطوره می شوم» نوشته زنده یاد ماه‌گل مهر و کارگردانی رویا نونهالی از ۱۳ مهرماه اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. تیزر این اثر نمایشی که این روزها میزبان علاقه مندان تئاتر است توسط روزبه مهر ساخته شده است.

روزبه مهر، مروارید مهر، پیروز مهاجری، برزو مهر، گلنار مهاجری، حمیرا نونهالی و رویا نونهالی بازیگران این نمایش خواهند بود. «اسطوره می شوم» مهر امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مرگ را نگاه کن، خطاب کن، می میرد و تو در تمام آفاقِ بی زمان، مکانی امن خواهی یافت. اسطوره خواهی شد! زندگان، حسد ورزان اند. حسد، سرطانی است که بیش از سرطان، جان را می کاهد و زخم می زند و شما به نگاهی دوباره به اندیشه هایتان محتاجید؟ بازیگران، میان معرکه، دو روی ما را می کِشند به هر سوی تمنای قصه های اساطیری؛ می کِشند، می خزند، می پیچند و برمی خیزند. ما بازیگرانیم. من، اسطوره...

نمایش اسطوره می شوم

نمایشنامه «اسطوره می‌شوم» نوشته ماه گل مهر بازیگر جوان تئاتر است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر بود و در بهار ١٣٩٣ بر اثر سرطان چشم از دنیا فرو بست.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: رامین حیدری فاروقی، موسیقی: پیران مهاجری، طراح پوستر و بروشور: مهرو نونهالی، مدیر تولید و برنامه‌ریز: آرش فصیح، گروه کارگردانی: خاتون حیدری فاروقی، محمد محمدپور، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: آیدا اورنگ، عکس: خشایار حسامی، اجرای لباس: هلیا شکری، دستیار: فرزانه میرزابابایی، اجرای گریم: مریم خدادادی، ساخت دکور: قاسم غضنفری، فرشاد نصیری، رضا تحقیقی، سپهر محمودی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه