English

آیت‌الله سبحانی:

حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است

آیت‌الله سبحانی گفت: بیان اینکه مسئله حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است تاکید کرد: باید نیروی انتظامی در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند.

حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سبحانی روز یکشنبه (۱۶ مهر) در دیدار با سردار اشتری، فرمانده ناجا با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند کریم، امنیت دینی و اجتماعی است و که امروز این دو نعمت در کشور قابل تجربه و لمس است و ایرانِ امروز در بین منطقه‌ی پر آشوب خاورمیانه در امنیت کامل است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تاکید کرد: امنیت؛ نعمت بزرگی است که تمام کارهای دیگر در سایه‌اش، جامه عمل به خود می پوشد؛ از همین رو نیز امام خمینی(ره) کار نیروی انتظامی را عبادت می‌دانست. 

عفاف و حجاب مهضلات جامعه

این استاد حوزه با بیان اینکه مسئله حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است تاکید کرد: باید نیروی انتظامی در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند، چیزی که در سال‌های اخیر شاهد موفقیت چشمگیری درباره آن نبودیم. 

 اهمیت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد: در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید رسانه‌ها نیز همراه و همگام با پلیس باشند و طبق آخرین آمار، ۸۵ درصد مردم از فعالیت‌های امنیت اخلاقی پلیس رضایت دارند و مابقی هم باید توجیه شوند. 

آیت‌الله سبحانی در پایان این دیدار یکی از آثار خود درباره عقاید وهابیت را به سردار اشتری تقدیم کرد و آنها را به مطالعه آن  توصیه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه