English

برپایی نمایشگاهی از «مروری بر آثار ابراهیم فرجی» در گالری هور

گالری هور جمعه این هفته ۱۴ مهرماه میزبان نمایشگاهی از آثار ابراهیم فرجی است که بعد از سال ها بار دیگر آثار وی دیده خواهد شد.

برپایی نمایشگاهی از «مروری بر آثار ابراهیم فرجی» در گالری هور

به گزارش خبرگزاری موج، گالری هور جمعه ۱۴ مهرماه میزبان نمایشگاه «مروری بر آثار ابراهیم فرجی»  خواهد بود که در این نمایشگاه آثار این هنرمند پیشکسوت روی دیوار خواهد رفت.

در بخشی از توضیحات این نمایشگاه آمده است: آنچه برای حاضران امروز هنر ایران می تواند اهمیت یابد، تاریخ است؛ تاریخی که تجربه اکنون را معطوف به خود کرده است. نزدیک به ۷۰ سال هنر نوگرا، تاریخی است که اجتماع تجربه های هنرمندان بسیاری را با خود دارد. این هنرمندان در تجربه ای مشارکت کرده اند که هنوز برای جامعه ایران تازه و برای محافل هنری در جریان است. بیرون کشیدن قطعاتی از گوشه و کنار این تاریخ فشرده، هفتاد سالی که چندان دور نیست، امکان مشارکت در تجربه هنرمندان را فراهم می کند و راه آگاهی یافتن از نسل های مختلف هنر ایران را هموار می سازد. نقاشی های ابراهیم فرجی در این تاریخ قرار گرفته اند و مشارکت در تجربه هنری همین تاریخ است. هر چند میان نام هایی که این تاریخ امروز به یاد می آورد اولویت های نخستین را اشغال نکرده باشد. نسبت نقاشی های این هنرمند با تاریخ هنر ایران را زمان تولد و مرگش معلوم نمی کند بلکه این تاریخ معطوف به رویکردی است که از طریق  مطالعه نقاشی به عنوان یک سبک، قابل پیگیری است. درست همین سبک است که زمان و نحوه اتصال آن به نقاشی را در دسترس قرار می دهد.

این نمایشگاه از ۱۴ مهرماه تا ۲۸ مهرماه در گالری هور برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به گالری هور واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک ۱۲ نگارخانه هور مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه