English

پخش مجدد سریال «دوران کهن» از شبکه ۴ سیما

پخش دوباره سری اول تا ششم سریال خارجی «دوران کهن» از ۱۵ مهر به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

پخش مجدد سریال «دوران کهن» از شبکه 4 سیما

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما برای شب‌های پاییز پخش دوباره سری اول تا ششم سریال «دوران کهن» را در نظر گرفته است.

سریال «دوران کهن» را باید چیزی میان فیلم پارک ژوراسیک و سریال جاسوسان (Spooks) دانست. این سریال نخستین‌ بار در ۱۰ فوریه ۲۰۰۷ در انگلستان پخش شد و از آن زمان چهره‌ای بین‌المللی پیدا کرد.

«دوران کهن» در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه شد.

سریال «دوران کهن» در مورد یک گروه پژوهشی است که درباره ظاهر شدن ناهنجاری‌های زمانی تحقیقات انجام می دهند. این ناهنجاری تمامی موجودات ما قبل تاریخ و دایناسورها را به زمان حال برمی‌گرداند و باعث بروز مشکلات خطرناکی برای ساکنین شهر می‌شوند. این تیم سعی دارد تا ناهنجاری‌ها را نابود کند و از ورود این موجودات جلوگیری به عمل آورد. پروفسور نیک کاتر، رهبر گروه استاد پالیاتالوژی یا علم مطالعه زندگی موجودات ما قبل تاریخ است. او می‌خواهد همسرش هلن را پیدا کند. هلن هشت سال پیش در حال تحقیق در جنگل‌های دین ناپدید شده است. در اصل، داستان با ماجرای پیچیده گم شدن هلن آغاز می‌شود.

پنج فصل اول این سریال را آدرین هادگز و تیم هینز کارگردانی و تهیه کرده‌اند و کارگردانی فصل ششم این مجموعه را میکائیل کیت من بر عهده داشته است.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما مجموعه «دوران کهن» را از روز شنبه در ۴۹ قسمت روانه آنتن پخش می‌کند. این سریال از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۱۵ پخش و روز بعد ساعت ۱:۲۵ بامداد و هشت صبح بازپخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی