English

ساخت کمدی خواهرانه با عنوان «بیش از اندازه نزدیک به خانه» از شبکه NBC

شبکه NBC یک کمدی خواهرانه با عنوان «بیش از اندازه نزدیک به خانه» را در دستور کار خودش قرار داد.

ساخت کمدی خواهرانه با عنوان «بیش از اندازه نزدیک به خانه» از شبکه NBC

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه NBC یک کمدی خواهرانه با عنوان «بیش از اندازه نزدیک به خانه» را در دستور کار خودش قرار داده. سریالی که قرار است توسط تهیه کننده های سابق سریال «2 دختر ورشکسته»، مایکل لیزبه و نیت ریگر و با همراهی الن دی جنرس ساخته شود. لیزبه و ریگر سریال را بر اساس ایده اولیه ای از الن دی جنرس خواهند نوشت. این سریال داستان دو خواهر است که یکی با تلاش خودش و تحصیل زندگی خوبی برای خودش دست و پا کرده اما دیگری بسیار تنبل است و تلاشی برای زندگیش نمی کند. داستان از جایی آغاز می شود که خواهر تنبل برنده بخت آزمایی می شود و یک شبه ثروتمند می گردد.

واحد تلویزیونی برادران وارنر در کنار الن دی جنرس و جف کلیمن تهیه کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت. مجری نام آشنای تلویزیون آمریکا گفته که در قالب این سریال مفرح می خواهد ارزش های خانوادگی، طبقات اجتماعی و رویای آمریکایی را مورد کاوش قرار دهد.

الن دی جنرس که امسال فصل پانزدهم برنامه تلویزیونی روزانه اش را آغاز کرده و سابقه مجری گری در مراسم اسکار را هم دارد، چند وقتی هست که در کنار مجری گری می خواهد دوباره فعالیت های دیگری را هم داشته باشد. او قرار است یک استندآپ کمدی برای شبکه نتفلیکس آماده کند و سریالی انیمیشنی بر اساس یکی از داستان های مشهور دکتر زوس، «تخم مرغ های سبز و گوشت» را هم برای این شبکه تهیه کند. الن حالا به یاد دهه 90 سراغ ساخت سیتکام هم آمده و باید دید این تجربه موفق خواهد بود یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه