English

کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه های البرز توزیع شد

کتاب‌های به روز دفاع مقدس در 52 کتابخانه البرز توزیع شد.

کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه های البرز توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس‌ البرز گفت: 52 کتابخانه استان با کتاب‌های به روز دفاع مقدس تجهیز می‌شود.

سردار ابوالفضل اسلامی، اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس البرز هر 6 ماه یک بار طی برنامه‌ای از قبل تعیین شده اقدام به بروز رسانی‌کتابهای حوزه دفاع مقدس در کتابخانه‌های استان می‌کند.درحال حاضر در تمامی کتابخانه‌های استان قفسه‌ای با عنوان دفاع مقدس وجود دارد که در آن جدیدترین کتابها در موضوع، انقلاب، دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و... قرار داده شده است. این‌ کتاب‌ها توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبان با سلیقه‌ها و سنین مختلف را دارد و مطالعه آنها باعث می‌شود مردم با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و اسرای هشت سال دفاع مقدس‌ که جان خود را کف دستشان‌ گذاشته و برای دفاع از این مرز و بوم به جنگ رفتند، آشنا شوند.

وی افزود: بدون شک تا زمانیکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است، هیچ دشمنی توان و جرأت دست درازی به ذره ای ازخاک وطن را نخواهد داشت.

اسلامی یادآور شد:در طول هفته دفاع مقدس به جز تجهیز کتابخانه‌ها، شاهد برپایی نمایشگاه کتاب در مناطق مختلف استان هستیم تا علاقه مندان بتوانند به راحتی به منابع مورد نظر خود با محوریت ایثار و شهادت دست پیدا کنند. نباید اجازه دهیم نسل امروز شهدا را فراموش‌کنند  چون شهادت جزئی از فرهنگ ایران اسلامی است و مانع از جسارت دشمن می‌شود. در طول هفته دفاع مقدس چندین جلسه قصه‌گویی با محوریت ایثار و شهادت برگزار می‌شود تا این مفاهیم در ذهن کودکان نهادینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه