English

تولید مستندی درباره کره شمالی در شبکه‌های برون مرزی

پخش تیزر معرفی مجموعه مستند در حال تولید شبکه‌های پرس تی‌وی، هیسپان و العالم درباره مردم جمهوری دموکراتیک خلق کره توسط مستندسازان این شبکه‌ها، آغاز شد.

تولید مستندی درباره کره شمالی در شبکه‌های برون مرزی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، در این مستند که مستندی اجتماعی و به دور از رویکردهای سیاسی و پرداختن به مسائل سیاسی جاری در این کشور است، زندگی ۲۵ میلیون نفر جمعیت کره شمالی و شرایط خاص آنها برخلاف تبلیغات و القائات رسانه‌های غربی به افکار عمومی جهانیان، به شکلی واقعی و فارغ از سیاه‌نمایی‌های معمول رسانه‌های سلطه، به تصویر کشیده می‌شود.

در کنار تولید مجموعه مستند، حمید جوانی از پرس تی‌وی، علی گودرزی خبرنگار شبکه هیسپان و محمد حسین موسوی خبرنگار العالم در روزهای حضور در پیونگ یانگ پایتخت جمهوری دموکراتیک خلق کره، به ارسال گزارش‌های خود از این کشور مشغول‌اند که به شکل منظم از آنتن شبکه‌های برون مرزی پخش می‌شود. این گروه، روز گذشته به نقطه صفر مرزی بین دو کره سفر و به تهیه گزارش پرداختند.

مجموعه مستند در حال تولید این گروه که علاوه بر خبرنگاران اعزامی، با همکاری مهدی چراغچی به عنوان کارگردان و تصویربردار و حمیدرضا بابایی هماهنگ‌کننده گروه در حال ساخت است، به زودی از شبکه‌های برون مرزی و داخلی صداوسیما به روی آنتن خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی