English

گاو خشمگین سینمای آمریکا درگذشت

فرنک وینسنت که به خاطر نقش‌هایش در «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و «سوپرانوها» شناخته می‌شد، چهارشنبه بعد از عمل جراحی باز قلب از دنیا رفت.

گاو خشمگین سینمای آمریکا درگذشت
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، فرنک وینسنت که در سریال «سوپرانوها» نقش رییس مافیا فیل لئوتاردو را بازی می‌کرد و در تعدادی از فیلم‌های مارتین اسکورسیزی هم نقش‌آفرینی کرده بود، در 78 سالگی چشم از جهان فروبست.
 
وینسنت هفته گذشته سکته قلبی کرده بود و روز چهارشنبه طی یک عمل جراحی باز قلب در بیمارستانی در نیوجرسی از دنیا رفت.

بازیگر «گاو خشمگین» درگذشت

 
وینسنت بیشتر از همه به خاطر نقشش در «سوپرانوها» شناخته می‌شد و در طول هفت فصل این سریال شخصیت او پیشرفت کرد و تبدیل به رییس خانواده مافیایی لوپرتازی شد. با این حال او به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم‌های «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و «کازینو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی هم شناخته‌شده بود.
 
در جدیدترین نقش‌آفرینی‌هایش، وینسنت در اپیزودی از «نظم و قانون» بازی کرد و سال گذشته هم در سریال انیمیشن «آقای پیکلز» مسئولیت صداپیشگی شخصیت جان گاباگولی را بر عهده داشت.
 
وینسنت که در ماساچوست به دنیا آمده و در نیوجرسی بزرگ شده بود، در سال 2006 کتابی با عنوان «راهنمایی یک مرد برای مرد بودن» نوشت؛ جیمز گندولفینی، ستاره سریال «سوپرانوها» که در سال 2013 درگذشت، پیش‌گفتار این کتاب را نوشته بود.
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه