English

انتشار «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم»

مدیر مسوول انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از انتشار کتاب مجموعه مباحث میان‌رشته‌ای «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم» خبر داد.

انتشار «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم»

به گزارش خبرگزاری موج، مهران محمدی با اعلام این خبر افزود: این کتاب به همت مهندس تقی قاسمی خادمی، فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد بیوسیستماتیک جانوری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکتر سیدمسعود مجدزاده، دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان در ۶۲۸ صفحه به رشته تالیف درآمده است و می‌تواند جزو اولین‌ها در جهان اسلام تلقی شود.

او با بیان اینکه مباحث علوم زیستی در قرآن کریم از عمق و وسعت فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: مشکلی که در زمینه‌ تحقیقات میان‌رشته‌ای وجود دارد، تسلط نداشتن دانشمندان مسلمان رشته‌ بیولوژی کشور به علوم قرآنی و متخصصین علوم قرآنی به علوم زیستی است که این موضوع باعث می‌شود بعضا کتاب، مقاله و یادداشت‌های میان‌رشته‌ای در رابطه با علوم زیستی در قرآن کریم طوری تالیف شود که برای آن‌ها نمی‌توان ارزش و عنوان تحقیق میان‌رشته‌ای قائل شد. 

محمدی با اشاره اینکه کتاب مذکور مشتمل بر ۱۰  فصل است، اظهار کرد: در هشت فصل این کتاب به معرفی جامع گونه‌های یادشده در قرآن کریم شامل شپش، پروانه، ملخ، مگس، پشه، مورچه، موریانه و زنبور عسل پرداخته شده و در بخش پایانی به نتایج ارزشمندی دست یافته که می‌تواند منبعی مورد وثوق برای استادان و دانشجویان باشد. 

او افزود: کتاب «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات» در ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده و به قیمت ۳۵هزار تومان از کتاب‌فروشی‌ها قابل تهیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی