English

اولین نمایشگاه استانی کتاب امسال در البرز

اولین نمایشگاه استانی کتاب سال جاری در کرج افتتاح می‌شود.

اولین نمایشگاه استانی کتاب امسال در البرز

به گزارش خبرگزاری موج، سیصد و سی و سومین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه، ۱۹ شهریور) با حضور محمد سلگی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل سالن نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۶۹ ناشر از سراسر کشور ۳۲ هزار و ۵۵۷ عنوان کتاب را در ۱۱۵ غرفه عرضه می‌کنند. ۱۲ ناشر از استان البرز به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب‌های ۲۵ ناشر را ارائه می‌کند. مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد ازطریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. با هماهنگی‌های انجام‌شده بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند  تا ۱۵ روز بعد از برگزاری با مراجعه به پنج کتابفروشی‌ ستاره البرز، نشریات فرهنگی مهندسی نوین، شهر کتاب کرج، انتشارات پیام نور و کتاب‌فروشی ققنوس در این استان نسبت به خرید کتاب با بن‌کارت‎های ارائه‌شده در نمایشگاه کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزش تکنیک‌های یادگیری سریع، مجموعه‌داری، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، برگزاری جنگ شادی کتاب، جشن امضای کتاب، تئاتر کودک با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان البرز در نظر گرفته شده است.

سیصد و سی و سومین نمایشگاه استانی کتاب و هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی