English

برنامه‌های ترکیبی سیمای استان‌ها در لوکیشن‌های انحصاری ضبط شوند

مدیر شبکه پنج سیما تاکید کرد که استان‌ها باید در برنامه های ترکیبی خود از ویژگی های انحصاری مثل لوکیشن های محلی بهره بگیرند.

برنامه‌های ترکیبی سیمای استان‌ها در لوکیشن‌های انحصاری ضبط شوند

به گزارش خبرگزاری موج، مجید زین العابدین افزود:  درباره کمیسیون سیما که امروز 16 شهریورماه در قالب بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌های صدا و سیما در سنندج برگزار شد درباره این کمیسیون و سخنان مطرح شده در آن بیان کرد: من عضو هیات داوری بخش برنامه های ترکیبی کمیسیون سیما بودم که در حدود 350 برنامه ترکیبی را دیده و مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: برنامه های ترکیبی تولیدی در استان‌ها نوعی مزیت نسبت به برنامه های ترکیبی تولید شده در شهر تهران دارند و آن موقعیتی است که خود شهرها و استان‌های مختلف دارا هستند. این استانها دارای لوکیشن های انحصاری هستند بنابراین برنامه ها از لوکیشن هایی منحصر به فرد و مجریان «فولکلور» برخوردار هستند. در این جشنواره هم تاکید شد که مسئولان در سیمای استان‌ها تمرکز بیشتر خود را روی این ویژگی های انحصاری قرار دهند که در تهران وجود ندارد زیرا اگر برنامه های استانی به لحاظ استودیو با برنامه های تهران شباهت داشته باشد جذابیتی نخواهند داشت و خوب است که ما بتوانیم ویژگی های استانی و محلی را در این برنامه ها لحاظ کنیم.

مدیر شبکه 5 سیما در بخش دیگری از سخنان خود به سریال های در دست ساخت این شبکه اشاره و بیان کرد: هم اکنون سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی در شهرک غزالی در حال تولید است. همچنین سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان در حال تصویربرداری است.

وی در پایان گفت: سریال‌های دیگری را هم داریم که طی یک ماه آینده بعضی از آنها کلید خواهند خورد که از جمله آنها مجموعه «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی