English

رونمایی از آخرین ساخته‌ مجید مجیدی در جشنواره لندن

«آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد.

رونمایی از آخرین ساخته‌ مجید مجیدی در جشنواره لندن

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکرین، در بخش رقابتی جشنواره معتبر لندن علاوه بر «آنسوی ابرها» ساخته مجید مجیدی، 11 فیلم دیگر نیز برای کسب جایزه اصلی این رویداد سینمایی رقابت می‌کنند. 
«120 ضربه در دقیقه» ساخته «رابین کامپلیو» برنده جایزه بزرگ جشنواره کن در سال 2017، «فرشته‌ها سفید می‌پوشند» به کارگردانی «ویوین کو»، «نان آور» ساخته «نورا تومی»، «رفتارهای خوب» از «جولیانا روجاس» و «مارکو دوترا»، «نگهبانان» به کارگردانی «خاویر بووا»، «Lean On Pete» ساخته «اندرو های»، «بی عشق» به کارگردانی «آندری زیاگینتسف»، «عشاق» از «آزازل جیکوب»، «کشور شیرین» به کارگردانی «وارویک تورنتون»، «اصیل» به کارگردانی «کوری فینلی» و «واجب» به کارگردانی «آنماری جاسر» نماینده سینمای فلسطین در اسکار 2018، دیگر فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم لندن هستند. 
جشنواره فیلم لندن بزرگترین رویداد سینمایی ملی در بریتانیا است و امسال 242  فیلم بلند، مستند و کوتاه از حدود ۵۰ کشور را به نمایش می‌گذارد. این جشنواره که هم‌اکنون در دهه ششم عمر خود به‌سر می‌برد هرساله در ماه اکتبر زیر نظارت و پشتیبانی بنیاد فیلم بریتانیا (BFI) برگزار می‌شود.
شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن از تاریخ 4 تا 15 اکتبر (12 تا 23 مهرماه) برگزار می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه