English

رئیس هیات انتخاب و داوری جشنواره بیطار معرفی شد

محمدرضا اصلانی مسوولیت ریاست هیات انتخاب و داوری نخستین جشنواره تخصصی بیطار را عهده‌دار شد.

رئیس هیات انتخاب و داوری جشنواره بیطار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج، طی حکمی از سوی ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار، محمدرضا اصلانی از فیلمسازان و پژوهشگران سینمایی به سمت رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار منصوب شد.

متن حکم محمدرضا اصلانی به این شرح است:

هنرمند گرامی/ جناب آقای محمد رضا اصلانی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری ، سینمائی و تخصصی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیاتتان موفق و در جهت نیل به اهداف و موضوعات جشنواره که همانا برگرفته از رویکردهای سازمان دامپزشکی کشور پیرامون گسترش فرهنگ بهره‌وری از دستاوردهای دامپزشکی ، افزایش سطح آگاهی جامعه، اهمیت و تاثیرگذاری این حوزه تخصصی در ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می‌باشد، ما را یاری فرمائید.

محمدرضا اصلانی نویسنده، شاعر، کارگردان و مستندساز صاحب نام سینمای ایران است. فعالیتهای سینمای اش را از سال 1346 و با ساخت فیلم مستند «جام حسنلو» آغاز می‌کند و سپس آثاری نظیر «بدبده»، «با اجازه»، «چنین کنند حکایت»، «تاری‌خانه»، «فهرج»، «مش اسماعیل»، «ابوریحان بیرونی»، «میراث شیشه»، «چیغ» و «دل جهان» را جلوی دوربین می برد. اصلانی مستندسازیست که شاعرانگی را به سینمای مستند ایران افزود. او در نوشتن فیلمنامه فیلم‌های تنگنا و مرثیه با امیر نادری و در صبح روز چهارم با کامران شیردل همکاری داشت.

شایان ذکر است سازمان دامپزشکی کشور، با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه برگزاری جشنواره فیلم و عکس بیطار را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است. نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» 14 تا 17 مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه