English

محمد علیزاده از بیمارستان مرخص شد

محمد علیزاده که روز اول شهریور به دلیل بیماری عفونی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، پس از بهبود از بیمارستان مرخص شد.

محمد علیزاده از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، صدرالدین حسین‌خانی (مدیر شرکت موسیقی «ایران گام») درباره این خبر گفت: خدا را شکر آقای علیزاده بهبود پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند و از روز ۸ شهریور برنامه‌هایشان را از کنسرت بروجرد آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: ولی باز هم نیاز به این دارند که چند روز در منزل استراحت کامل داشته باشند؛ چون هنوز داروهایی که پزشکان برای ایشان تجویز کرده‌اند تمام نشده است. به امید خدا فکر کنم در روزهای ۶ یا ۷ شهریور ماه که داروهایشان تمام می‌شود آقای علیزاده سلامتی کامل‌شان را به دست آورده باشند.

مدیر برنامه‌های علیزاده همچنین عنوان کرد: از همه مردم عزیز و طرفداران آقای علیزاده تشکر می‌کنم که در این مدت پیگیری کردند و جویای حال ایشان بودند؛ انشاءالله ما هم قول می‌دهیم که در کنسرت‌های آینده که در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌کنیم؛ این لطف و مهر و محبتی که مردم به ما داشتند را بتوانیم با اجرای برنامه‌های خوب، جبران کنیم.

حسین‌خانی گفت: به نظرم از روز ۸ شهریور ماه جاری به امید خدا علیزاده برنامه‌هایشان را از کنسرت شهرستان بروجرد در استان لرستان آغاز خواهند کرد و در ادامه نیز در چهار سئانس ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی