English

نمایش دنیای درونی «هنرمندان جوان» در گالری فردا

گالری فردا آثار هنرمندان جوان را در نمایشگاهی گروهی با عنوان «هنرمندان جوان» روی دیوار می برد.

نمایش دنیای درونی «هنرمندان جوان» در گالری فردا

به گزارش خبرگزاری موج،  نمایشگاه هنرمندان جوان که به نمایش آثار  لیلا اسکندری، سمیرا اسکندر پور، محجوب باصری، مریم پور بصیر،  فرهاد توکلی، مهسا توکلی لارستانی، سوسن جدیدی، نسرین جعفری، مریم حسینی، علی حیدریان، الهام حیدری، صهباء حسینی نیا، ماندانا خدابخشی، المیرا رستمی، شیما زارعی، آزاده دانش (حاجی سلیمی)،  محمد جواد صدری کرمی،  راضیه شریفی،  شیوا عزیز خانی،  محمد علی عدیلی، کیانا عقابیان، سارا غلامی،  عاطفه غلامی، شیوا فاتحی، عطیه فرجی،  نساء فرجی، مریم فرد، سمیه فروغی، مهسا قهرمانی، سحر کاکاوند، سودابه لطف پور، فرزانه نبیلی و زهرا یارمحمدی اختصاص دارد و از این هفته جمعه ۳ شهرویور در گالری فردا افتتاح خواهد شد.  

در توضیح این نمایشگاه آمده است: گاردنر می گوید: «اثر هنری یک شی و در همان حال یک رویداد تاریخی است، بدین سان مقولات زمان و مکان، زندگی هنرمند، تأثیرات و مکتب ها همگی در ترکیب بندی تصویر به کار گرفته می شود.»

این ویژگی ها همگی تا زمان خلق اثر هنری بر آن تاثیر می گذارد و زمانی که فرآیند خلق اثر به پایان می رسید، دیگر هیچ پدیده ای اثر هنری را در بند چارچوب و مرزها نمی کشاند، چراکه اینجا دیگر مخاطب است که دنیای اثر هنری را با توجه به نگاه و نگرش خود تعریف می کند. می تواند هزاران دلیل برای دوست داشتن یا عدم دوست داشتن یک اثر هنری وجود داشته باشد و هیچ اشکالی از این بابت وجود ندارد. همه ما هنگامی که تابلویی را می نگریم صدها چیز ممکن است به یادمان بیاید که بر دوست داشتن ها و دوست نداشتن هایمان تأثیر بگذارد، چراکه در حقیقت این امر فردی است و این تفکر بر مبنای باورهایی کاملا شخصی آفرینش می یابد.

دنیای شگرف نقاشی، عالمی بی بدیل و بی منتهی است که باید در آن قدم نهاد، تفرج کرد و در بیشه زارهای رنگی اش اطراق کرد و ساعت ها و ساعت ها از بیکرانه های آن لذت برد... آزاد از زمان، مکان و مرزها...

این نمایشگاه گروهی نقاشی آثاری از هنرمندان جوان را به نمایش می گذارد که هویت و موضوع آن ها  با نگاه مخاطبانشان تعیین می شود و با توجه به نگاه های متفاوت مخاطبان می تواند هزاران عنوان و تمثال داشته باشد... آنچه آن ها را گرد هم آورده است «هنر نقاشی» بودنشان است.

این نمایشگاه از ۳ شهریورتا ۹ شهریورماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریم خان زند، زیر پل کریم‌ خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه