English

پخش «اگه بابام زنده بود» از کانال انگلیسی آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «اگه بابام زنده بود» از جمعه ۳ شهریورماه از کانال انگلیسی شبکه آی‌ فیلم به نمایش گذاشته می شود.

پخش «اگه بابام زنده بود» از کانال انگلیسی آی فیلم

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه تلویزیونی «اگه بابام زنده بود» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی محمد رضایی که در انگلیس دوبله شده است از کانال انگلیسی این شبکه روی آنتن می رود.

فیلمنامه «اگه بابام زنده بود» را جابر قاسمعلی به نگارش درآورده است. این مجموعه تلویزیونی درباره جوانی به نام تیمور است که با کمک دوستان خود قصد دارد نقشه یک سرقت را عملی کند. تیمور که به خاطر خرده دزدی‌هایش به زندان افتاده پس از آزادی درمی‌یابد که مادرش با مردی به نام مبارکی ازدواج کرده است. مبارکی که فرد خسیسی است تلاش می‌کند تا همه چیز را مجانی به‌دست‌آورد حتی شده با گدایی! تیمور که به تازگی از زندان آزاد شده به همراه دوستانش که همگی از بی‌کاری و بی‌پولی رنج می‌برند در قالب دستفروش روبه روی محل مورد نظرشان بساط پهن می‌کنند تا نقشه خود را در فرصتی مناسب اجرا کنند.

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی‌پور، سیامک انصاری، مهرانه مهین ترابی، نادر سلیمانی، زهرا اویسی، اشکان خطیبی، لیدا عباسی، محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «اگه بابام زنده بود» که در سال ۱۳۸۳ تولید شده است از جمعه ۳ شهریور هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۶:۳۰ همان روز روی آنتن می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه