English

پخش سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» با حضور فرهاد قائمیان

تصویربرداری سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در دانشگاه تهران پس از ۱۱ ماه به پایان رسید.

پخش سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» با حضور فرهاد قائمیان

به گزارش خبرگزاری موج، تصویربرداری فاز دوم سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل که از نیمه تیر آغاز شده بود، پس از ۱۱ ماه به پایان رسید.

حجت قاسم زاده در این باره به بانی فیلم گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته تصویربرداری سریال مقابل دانشگاه تهران به پایان رسید.

وی افزود: فرهاد قائمیان، روزبه حصاری و نیلوفر کوخانی بازیگرانی بودند که در اخرین سکانس های این سریال حضور داشتند.

وی همچنین ادامه داد: در مدتی که تصویربرداری در مقطعی تعطیل شده بود، تدوین سریال را آغاز کرده بودیم و پس از پایان تصویربداری ادامه تدوین را از سر گرفته ایم. کارگردان سریال «یادآوری» همچنین درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: ما سریال را مهر تحویل شبکه یک می دهیم و زمان پخش منوط به تصمیم مدیران است.

وی پیش از این درباره موسیقی کار عنوان کرد: سعید ذهنی در حال ساخت موسیقی متن سریال است و قرار است که در کنار خواننده تیتراژ ما در هر قسمت یک نفر را برای اجرای یک تک بیتی انتخاب کنیم که هنوز هیچ گزینه ای قطعی نشده است. فکر می کنم در نوع خود کار جدید و متفاوتی باشد. البته خواننده تیتراژ هم هنوز مشخص نشده است.

فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت خیر مدرسه‌ساز، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی محمد، بهاران بنی احمدی فرشته و … در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

فرهاد قائمیان، سام کبودوند، سید مهرداد ضیایی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس از دیگر بازیگران «تاریکی شب،‌روشنایی روز» هستند. داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند و … بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشته‌اند. سریال در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از پخش شبکه اول پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی