English

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «بیطار» اعلام شد

دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس «بیطار» اعلام شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «بیطار» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس «بیطار» تعیین شده است.

ستاد این رویداد سینمایی از فیلمسازان، تهیه کنندگان و موسسه‌ها و مراکز تولید فیلم تقاضا کرد تا تاریخ مذکور آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و سازمان دامپزشکی کشور ارسال کنند.

جشنواره «بیطار» در بخش‌های مختلف شامل مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی (فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی)، مسابقه عکس اعم از تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین الملل به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورک شاپ‌های تخصصی و موضوعی و ... در نظر گرفته شده است. همچنین بخش ویژه مسابقه ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی تعریف شده است.

سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه برگزاری جشنواره فیلم و عکس «بیطار» را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه