English

اکران ویژه فیلم «کوه» در موزه سینما

مراسم آیین دیدار فیلم «کوه» ساخته امیر نادری دوشنبه 16 مرداد در موزه سینما برگزار می‌شود.

اکران ویژه فیلم «کوه» در موزه سینما
به گزارش خبرگزاری موج، مراسم آیین دیدار فیلم «کوه» ساخته امیر نادری دوشنبه 16 مرداد در موزه سینما برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 20 با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در موزه سینما آغاز می‌شود و پس از امضای پوستر فیلم توسط حاضران، فیلم «کوه» به نمایش درمی‌آید.

«کوه» آخرین ساخته امیر نادری است. داستان این فیلم در دهکده‌ای کوهستانی روایت می‌شود که اهالی آن به دلیل مشکلات زندگی و سختی کشت و کار آنجا را ترک کرده‌اند، دهکده‌ای که سایه کوهستان مانع عبور و تابیدن نور خورشید به آن است. در این میان مردی به نام آگوستینو و همسرش تلاش می‌کنند بمانند و آفتاب را به دهکده خود بیاورند.

نمایش «کوه» از 10 مرداد در گروه «هنر و تجربه» آغاز شده است. این در حالی است که چهارشنبه گذشته در اولین روز اکران «کوه» ساخته امیر نادری، این فیلم با استقبال تماشاگران بخصوص در سینماهای فرهنگ و موزه سینما مواجه شد و مسئولان موزه سینما سانس های نمایش فیلم در روز پنجشنبه گذشته را افزایش دادند.

اخیرا علاوه بر پردیس چارسو، سینما های هنر و تجربه بابل، هویزه مشهد، سوره اصفهان، پردیس گلستان شیراز و تماشاخانه پارس کرمان هم به سالن های اکران اضافه شده اند.

این فیلم امروز جمعه 13 مرداد ساعت 19 در سینما فرهنگ، ساعت 21 در موزه سینما، ساعت 21 در سوره اصفهان، ساعت 17 در پردیس گلستان شیراز، ساعت 15 در هنر و تجربه بابل و ساعت 18 در تماشاخانه پارس کرمان اکران می شود.

برنامه نمایش فیلم «کوه» فردا شنبه 14 مرداد نیز به این قرار است: ساعت 21 موزه سینما، ساعت 18 پردیس کورش و ساعت 17 هنر و تجربه بابل.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه