English

برگزاری جشن هزارگان در شهر کتاب

جشن برگزاری هزارمین نشست و درس‌ گفتار مرکز فرهنگی شهرکتاب برپا می‌شود.

برگزاری جشن هزارگان در شهر کتاب

به گزارش خبرگزاری موج، جشن برگزاری هزارمین نشست و درس‌گفتار مرکز فرهنگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه دهم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ و با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه و مدیران فرهنگی در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود. در این مراسم، چند تن از شخصیت‌های فرهنگی، نویسندگان و صاحب‌نظران درباره‌ بازتاب این نشست‌ها در فضای فرهنگی کشور و در عرصه‌های بین‌المللی سخن می‌گویند و به شیوه‌های گفت‌وگوهای فرهنگی و ادبی در تحکیم دوستی میان اصحاب فرهنگ و ضرورت تبادلات عمیق فرهنگی میان ایران و دیگر کشورها اشاره می‌کنند.

از علاقه‌مندان دعوت شده برای حضور در جشن هزارگان شهرکتاب به مرکز فرهنگی شهرکتاب خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند.

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: راز و رمز تداوم حرکت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در چیست؟ اهداف برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبی کدام است؛ کمیت و کیفیتِ برنامه‌های فرهنگی با چه معیاری سنجیده می‌شود؛ و این برنامه‌ها چه میزانی در فضای فرهنگی تاثیرگذار است. مرکز فرهنگی و بین‌الملل شهرکتاب در طول ۱۱ سال گذشته علاوه بر برگزاری همایش‌های بین‌المللی و اهدای جایزه‌های علمی، هزار نشست و درس‌گفتار فرهنگی برگزار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه