English

قدمی دیگر برای راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری در ایران

انتصاب مدیر پروژه راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس»، از برداشتن قدم‌های جدی‌تر برای رسمی‌ شدن فعالیت‌های این خبرگزاری نشان دارد.

قدمی دیگر برای راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری در ایران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر پروژه راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» توسط پیمان جبلی (معاون برون مرزی سازمان صداوسیما) منصوب شد.

این خبرگزاری بین‌المللی از مدتی پیش به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز و در چند کشور حضور پیدا کرده بود.

معاون برون مرزی صداوسیما در آخرین نشست خبری خود با اهالی رسانه، درباره خبرگزاری بین‌المللی ایران یعنی همان «آی‌پی» (Iran Press)  گفته بود «این خبرگزاری با هدف انتقال مستقیم اخبار و تصاویر زنده خبری از مناطقی که در آن حضور یا نفوذ داریم همانند سوریه، بحرین و ... راه‌اندازی شده است و در آینده نزدیک قرار است به صورت فعال‌تر و رسمی‌تر از آن رونمایی شود.»

پیمان جبلی امروز (۴ مرداد ماه) در حکمی، عباس محمدنژاد را به سمت مدیر پروژه راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» منصوب کرد.

در این حکم آمده است "نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند شما، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مدیر پروژه راه‌اندازی خبرگزاری بین‌المللی تصویری  «ایران پرس» منصوب می‌شوید.

ضروری است ضمن هماهنگی با مبادی ذی‌ربط، نسبت به پیگیری امور مربوط به ساختار، بودجه و پیش‌بینی لازم برای جذب و بکارگیری نیروی انسانی و طراحی فرآیندها و زیرساخت‌های اجرایی و مدیریتی آن، اقدام مقتضی به عمل آورید.»

عباس محمدنژاد هم اکنون سمت مدیر کل اداره کل خبر و تفسیر را نیز بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه