English

شیخ طادی در گفتگو با موج:

اگر بودجه باشد «امپراطور جهنم» تا مهر ماه حاضر می شود

تنها فیلم ایرانی با موضوع ریشه های فعالیت گروه های تکفیری به علت بدقولی سرمایه گذاران در مراحل فنی مانده است.

اگر بودجه باشد «امپراطور جهنم» تا مهر ماه حاضر می شود

پرویز شیخ طادی کارگردان سینما و تلویزیون که سال گذشته فیلم «امپراطور جهنم» را با بازی علی نصیریان درباره فعالیت گروه های تکفیری در خاوررمیانه ساخته بود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت:در حال حاضر این فیلم در مرحله ساخت جلوه های ویژه دیجیتالی است چون حدود هشتاد درصد از این فیلم جلوه های ویژه دارد و ساخت بخشی از آن ها به پایان رسیده است.

وی افزود:متاسفانه بخشی از کار به علت بدقولی سرمایه داران متوقف ماند. ما بودجه موجود برای بخش های مختلف فیلم را بین بخش های مختلف تولید پخش کرده ایم  و بدهی سنگینی نیز به بعضی از این بخش ها داریم.اگر سرمایه گذاران در این زمینه خوش قولی کنند روند آماده سازی فیلم دوباره به جریان می افتد.

وی تصریح کرد: در صورت تامین بودجه فیلم، مراحل فنی را دوباره از سر می گیریم و فیلم برای اوایل مهر ماه آماده نمایش می شود.

«امپراطور جهنم» فیلمی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در بخش رقابتی جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۵ پذیرفته نشد و به دنبال آن تهیه‌کننده و کارگردان در نامه‌ای خطاب به حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کج‌سلیقگی و ناتوانی درک ضرورت‌های فرهنگی و اجتماعی و نبود تشخیص درست اولویت‌های مضمونی و موضوعی آثار را دلیل نادیده گرفتن این اثر دانستند و انصراف خود را از شرکت در جشنواره فیلم فجر اعلام کردند.

این فیلم یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بین‌المللی سینمای ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که به فلسفه و چگونگی به وجود آمدن گروه داعش و دیگر گروه‌های تندرو و رادیکال اسلامی در اروپا و آمریکای شمالی نگاهی دارد و پشت پرده‌های «پیوند عربی- عبری» و همکاری صهیونیسم بین‌الملل و خاندان آل سعود را روایت و تصویر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه