English

کدام هنرمندان به کمپین «هنر توقیف شدنی نیست» پیوستند؟

کمپین «هنر توقیف شدنی نیست» با هدف بیان اعتراض به توقیف آثار سینمایی و نبود راه حل از سوی مراجع ذیربط از ساعت ۲۱ یکشنبه شب اول مرداد ماه با انتشار تصاویری از سوی هنرمندان و مخاطبان سینما در فضای مجازی٬ کار خود را آغاز کرد.

کدام هنرمندان به کمپین «هنر توقیف شدنی نیست» پیوستند؟

به گزارش خبرگزاری موج٬ عصر روز یکشنبه اول مردادماه ۱۳۹۶ خبر آمد٬ کمپین «هنر توقیف شدنی نیست» با به اشتراک گذاشتن #شان سینما از سوی هنرمندان و دوستداران سینما در فضای مجازی کار خود را آغاز خواهد کرد و تازه‌ترین خبرها حکایت از استقبال هنرمندان و مخاطبان سینما از این کمپین دارد.

تا دقایق اولیه بامداد دوم مرداد ماه ۱۳۹۶ هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد٬ مهناز افشار٬ پریناز ایزدیار٬ سحر دولت‌شاهی٬ حبیب رضایی٬ عبدالرضا کاهانی٬ سارا بهرامی و علی قربان‌زاده به این کمپین پیوستند. این هنرمندان در کنار اسم خود با نوشتن این جمله که می‌خواهند هیچ فیلمی توقیف نباشد٬ اعتراض مدنی خود را به نحوه رفتار در برابر تولید آثار سینمایی بیان کردند.

نکته قابل توجه استقبال مخاطبان سینما از این کمپین است٬ به گونه‌ای تا ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم مرداد ماه ۶۰۰۰ نفر به این کمپین پیوستند که تنها بخشی از این تعداد هنرمندان هستند و بخش عمده آن را مردمی که مخاطب سینما محسوب می‌شوند٬ تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با پیوستن به این کمپین و استفاده از هشتگ #شان ـ سینما همراه هنرمندان نسبت به وضعیت رسیدگی به برخی آثار سینمایی واکنش نشان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه