English

پخش فیلم کامران قدکچیان به هدایت فیلم رسید

«انتهای خیابان مهر» در تدارک اکران

فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» در نوبت اکران قرار دارد.

«انتهای خیابان مهر» در تدارک اکران

به گزارش خبرگزاری موج، سازندگان فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» در حال حاضر مشغول مقدمات اولیه برای اکران این فیلم هستند و بزودی با یکی از سرگروه های سینمایی قرارداد خواهند بست.
قدکچیان این فیلم را اوایل سال گذشته در شیراز مقابل دوربین برد. فیلم تا اواسط تابستان ۹۵ نیز با اتمام مراحل فنی آماده نمایش شد، اما تاکنون هنوز به نمایش درنیامده است. با این حال گروه تولید برای پخش به تازگی با دفتر هدایت فیلم قرارداد بسته اند و بزودی سرگروه فیلم نیز مشخص خواهد شد.
پروانه معصومی، امین حیایی، مژگان بیات، سحر زکریا، بیژن بنفشه خواه، و مهران رجبی، شهربانو موسوی، محمد بانشی، ماریا گارسیا گوژاسو، یواندریس بکرامندز و (با حضور) چنگیز وثوقی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
«انتهای خیابان مهر» که به احتمال فراوان نام آن در زمان اکران تغییر خواهد کرد داستان زندگی جانان، دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک را روایت می کند. وی به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه‌ای پیدا می کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد. جانان حس غریبی به نامه دارد، نمی‌داند چه کند، به همین دلیل تفألی به دیوان حافظ می‌زند و.‌.‌. .
آخرین فیلم به نمایش درآمده قدکچیان در سینما به فیلم «پس کوچه های شمرون» برمی گردد که در سال ۹۱ روی پرده سینما رفت.
«دختر شاه پریون»، «فاصله»، «سوغات فرنگ»، «زخمی»، «بهشت پنهان»، «دیوانه وار» و «آواز تهران» دیگر فیلم های اخیر این کارگردان در سینما محسوب می شود.
دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه‌کننــده: دکتر محمــد نجیبی، نویســنده: فرهــاد توحیــدی، مدیــر فیلمبرداری: کامــران فاروقی، صدابردار: محمود سماک‌‌باشی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح لباس: کیوان ذوالفقاری، مجری طرح: مجید کرباسیان، تدوین: کامران قدکچیان، عکاس: سیامک قدکچیان، مدیر تدارکات: امیر حسینی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه