English

جشنواره شعر «غدیر» فراخوان داد

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر با عنوان «دوباره غدیر» فراخوان داد و از شاعران برای ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره فراخوان داد.

جشنواره شعر «غدیر» فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به سابقه پنج‌ساله برگزاری جشنواره شعر غدیر (دوباره غدیر) در این بنیاد و مراکز همسو، این نیاز به شکلی واضح احساس می‌شد که ششمین جشنواره شعر غدیر به صورت بین‌المللی برگزار شود. این در حالی است که همه آثار برگزیده پنج دوره قبل این جشنواره در پنج جلد به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان به شعر و ادب قرار گرفته است.

دبیرخانه این جشنواره با انتشار فراخوانی از شاعران، ادیبان و عاشقان ولایت و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام خواسته تا شعرهای سروده‌شده خویش را با موضوعات حماسه غدیر، غدیر، امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، غدیر و وحدت جهان اسلام و غدیر، نهج‌البلاغه برای شرکت در جشنواره و ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران بزرگراه شهید صدر، خیابان شهید بازدار (کامرانیه شمالی)، نبش کوچه ناهید، پلاک ۱۸ بفرستند.

این جشنواره با مشارکت بنیاد بین‌المللی غدیر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه جامعةالمصطفی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مرداد به پست الکترونیکی  dobarehghadir۶@gmail.com ارسال کنند.

شاعران و استادان حوزه ادبیات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به پایگاه www.jashnvareh.ghadir.ir و سایت www.alghadir.ir/new/ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی