English

شماره‌های جدید «شاهد جوان» و «شاهد نوجوان» منتشر شد

یکصد و چهل و دومین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی «شاهد جوان» و یکصد و چهل و ششمین شماره ماهنامه «شاهد نوجوان» ویژه خردادماه 1396 منتشر شدند.

شماره‌های جدید «شاهد جوان» و «شاهد نوجوان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، جدیدترین شماره نشریه شاهد جوان در بردارنده مطالبی چون: فراتر از یک برگ رای، حادثه‌هایی که از سر می‌گذرانیم، خرمشهر در جستجوی آبادی، نقش کسبه و بازار در قیام پانزده خرداد، وقتی عروس از داماد بزرگتر است، شهدی به شیرینی روزه،می‌روم تا انتقام سیلی مادر را بگیرم، حق گرفتنی است، مهارت‌های ارتباطی، آش شله قلمکار، از زنجی که می‌بریم، شبی بهتر از هزار شب، سالم و تندرست در مهمانی خدا،وقتی پشه‌ها مردافکن و استخوان شکن می‌شوند، پاوه مهد شگفتی‌های طبیعت، استارت آپ کار و فناوری،شمع‌ها و زیارتی به نیابت احمد، افطار با طعم سریال، روایت ناتمام زنان جنگ دیده، جوانی به وقت تلاش، پدل ورزش قرن بیستمی‌ها، بازگشت ایران، جهان مبهوت جمهوریت ما، روز خوب پیروزی و شعر است.

در بخشی از مطلب «شمع ها و زیارتی به نیابت احمد» که به گفت و گو با پدر و مادر شهید احمد به‌خویی اختصاص دارد می خوانیم: با شروع تظاهرات و راهپیمایی‌ها،احمد با همان سن کم همراه مردم شد. کودکی و جوانیش با انقلاب بود. همراه با بچه‌های مسجد فعالیت های انقلابی اش ادامه داشت. صبح مدرسه می‌رفت و بعد از ظهر در مغازه میوه فروشی کار می‌کرد و بعد از آن یا در مسجد بودند، یا اعلامیه پخش می‌کردند و یا در راهپیمایی بودند تا انقلاب پیروز شد.

شماره جدید شاهد نوجوان نیز حاوی مطالب ماه سرنوشت، پیروان راه انبیاء و ائمه، آخرین دانه تسبیح، حاج میرزا، کویرهای ایران، بهتر ببینیم، حکایتی از سندبادنامه، مدیریت زمان، تابستان کجا بریم، نماز و نوجوانان، مسجد امیرچخماق یزد، موزه رضا عباسی، داستان مصور، کفش و چرخ، جدول، لطیفه‌های ریاضی، لطیفه‌های بهلول، مناجات شهید چمران، فرازهایی از وصایای شهدا، نابغه فلسفه اسلامی؛ ملاصدرا، دانستنی‌ها، معرفی مشاغل، داستان طنز دفاع مقدس، شعر و سخنان رهبری است.

«شاهد جوان» و «شاهد نوجوان» به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرمسئولی و سردبیری محبوب شهبازی منتشر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی