English

اقدام سازمان بسیج دانشجویی به پذیرش دانش پژوه در مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا برای دومین سال

سازمان بسیج دانشجویی به دنبال اجرای طرحی برای نخبه پروری و گفتمان سازی درعلوم انسانی اسلامی اقدام به پذیرش دانش پژوه در مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا برای دومین سال کرد.

اقدام سازمان بسیج دانشجویی به پذیرش دانش پژوه در مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا برای دومین سال

به گزارش خبرگزاری موج ، اولین کارگاه از سلسله کارگاه های تخصصی مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا با عنوان کارگاه «نقشه راه تحقق علوم انسانی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری» در 31 فروردین ماه گذشته برگزار شد.
این کارگاه با حضور سید مهدی موسوی پژوهشگر حوزه و دانشگاه ، دانشجویان و طلاب در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.
بنابراین گزارش ، مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا به عنوان یک سامانه آموزشی ، پژوهشی- تشکیلاتی و با هدف نخبه پروری و گفتمان سازی جریان دانشجویی فعال در علوم انسانی اسلامی از بهار سال 95 شروع به فعالیت کرد.
سازمان بسیج دانشجویی با صدور اعلامیه ای آخرین مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجو پژوهان در دوره جدید (ورودی 96 ) و ثبت نام دانشجو پژوهان سال دوم (ورودی 95) را 20 تیرماه عنوان کرد.
این گزارش حاکیست دانشجویان و طلاب می توانند برای ثبت نام و یا دریافت اطلاعات درخواست خود را به سامانه 3000151529 ارسال کنند.
مدارس صدرا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارند و آموزش و پرورش نیز در تامین مدیران و دبیران آن مشارکت دارد. در حال حاضر افزون بر10 هزار دانش آموز در 140مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور تحصیل می کنند. در این مدارس که با نظر رهبر معظم انقلاب احداث شده علاوه بر تعلیم و تربیت ، دانش آموزان برای کسب معارف اسلامی و علوم انسانی نیز تلاش می کنند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی