English

پخش جُنگ پایانی «هزار داستان»

برنامه «هزار داستان» که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز به روی آنتن شبکه نسیم رفته است، در چهار قسمت پایانی خود میزبان هنرمندانی خواهد بود که در این ایام میزبان برنامه بودند.

پخش جُنگ پایانی «هزار داستان»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه «هزار داستان»، در اولین قسمت از جنگ پایانی برنامه «هزار داستان» که امشب (5 تیرماه) روی انتن شبکه نسیم می‌رود، رضا رفیع در جایگاه مجری و الهام پاوه‌نژاد و بهرام عظیمی در جایگاه میهمانان قرار می‌گیرند.

رضا رفیع طنزپرداز و نویسنده در هفتمین قسمت از «هزار داستان» داستان‌هایی را روایت کرده بود که پایانی شیرین و غیر قابل باور داشتند.

بهرام عظیمی کارگردان و انیماتور، مجری سومین قسمت از برنامه «هزار داستان» بود و قصه انسان‌هایی را روایت کرد که سخت‌کوشانه در برابر حوادث تلخ زندگی ایستاده‌اند.

الهام پاوه نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در بیست و سومین قسمت از این برنامه به عجیب‌ترین شغل‌های ایران و روایت داستان‌های سرمانورچی قطار، کار در ارتفاع، عکاس خبری در حمله داعش به مجلس و کولبرها پرداخت.

میهمانان در این جُنگ پایانی درباره خودشان، برنامه «هزار داستان» و ماه رمضان به گپ و گفت می‌نشینند.

همچنین در این چهار برنامه یک بخش به اجرای موسیقی زنده اختصاص دارد که نخستین شب با اجرای گروه «دنگ شو» خواهد بود.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18 و 30 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه نسیم رفت و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه