English

سید محمد حسینی:

جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است/امنیت کنونی کشور به دلیل اقتدار سپاه و حضور مدافعان حرم در فرامرهای ایران است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است، گفت: امنیت کنونی کشور به دلیل اقتدار سپاه و حضور مدافعان حرم در فرامرهای ایران است.

جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است/امنیت کنونی کشور به دلیل اقتدار سپاه و حضور مدافعان حرم در فرامرهای ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی امروز در سخنرانی روز قدس ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا ضمن ابراز خرسندی از شکوه و وحدت مردم در روز قدس، اظهار داشت: خوشبختانه این روز نه تنها در ایران بلکه مسلمانان اکثر نقاط دنیا در این روز به منظور یکپارچگی و تجدید حیات اسلام شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اخیرا رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در خط مقدم مبارزه با اسلام است، افزود: از این رو می‌توان دریافت رژیم صهیونیستی به چه منظوری با فلسطین به چنگ پرداخته است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همچون خنجری در پهلوی اسلام است، تبیین کرد: این رژیم در نظر دارد کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری اشغال کند که این عوامل استکبار درگیری‌ها و جنگ‌ها را در منطقه ایجاد کردند.

حسینی تشریح کرد: نباید فراموش کنیم که مسئله قدس مسئله رهبر جهان اسلام است و گرچه ما حساب صهیونیست‌ها را از یهود جدا می‌کنیم اما نباید فراموش کنیم که در قرآن با چه ویژگی‌هایی از قوم یهود و بنی‌اسرائیل یاد شده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: رژیم فاسد صهیونیستی جایگاه و موقعیت مکانی فلسطین را می‌خواهد و این موضوع را به مسائل دینی و کتاب تورات نسبت می‌دهد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: هدف و گام نخست رژیم جعلی صهیونیستی تشکیل دولت در فلسطین بوده است و گام دوم آنها جنگ 6 روزه بود که موفق شدند برخی از مناطق کشورها را بگیرند اما تاکنون انقلاب اسلامی ایران است که آنها را ناامید و زمین‌گیر کرده است.

به گفته حسینی، یهودیان خود را قوم برتر می‌دانند و بهشت را ارث پدر خود می‌شمارند و دلیل این همه جنایت نیز خودبرتربینی آنها است که به تکبر رسیده‌اند تا با جهان اسلام روبه‌رو شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به قدرت کنونی رژیم صهیونیستی عاقبت آنها چیزی جز نابودی نخواهد بود در نهایت باطل رفتنی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسائل منطقه در هم گره خورده است و نمی‌توان خود را دخیل ندانست، افزود: این باور درستی نیست که بگوییم «نه غزه نه لبنان» و ظلم و جنایت کشورهای مستکبر را نادیده بگیریم.

به گفته حسینی، امنیت کنونی کشور را به دلیل اقتدار سپاه پاسداران و حضور مدافعان حرم در فرا مرزهای ایران داریم.

وی در پایان مطرح کرد: حمله موشکی ایران به داعش تنها به مقر اصلی این کروهگ بوده است و ما هرگز اجازه کشته شدن مردم عادی و بی‌گناه را نخواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه